sâmbătă, 8 ianuarie 2011

Visare

Vis.
Plentitudine sentimentala?
In sfarsit s-a coborat asupra-mi.
Ce reverie imi face sufletul sa sara
Mai rau decat strigand, „alina-mi!”?
Eram o umbra a unei stele cazute,
Un miraj al suferintei absolute.
Prea brusc m-am oprit din alunecare,
Sunt aici, in deplinatatea cuvantului „visare”.
Te cunosc cum vii de departe
Tintind o durere spre fruntea mea neteda.
Amutesc asteptand vorbele-ti desarte...

Tremur, as vrea sa te pot privi...
Oftez, as vrea sa pot vorbi...
Plang, as vrea sa pot zambi...
Sufar, nu-mi doresc a adormi.
Nu stiu daca visez sau esti chiar aici
Venind atat de lent si divin..
Spre forma mea rara de existenta deci,
Nu visez, e realitatea cursului tau lin.
Curs, care nu spre mine vine
Ci spre spatele meu,
Spre lumea de unde minciuna tine,
Iubirea-i de prisos,
Iar tu ramai un zeu.
Te apropii din ce in ce mai mult
Iti vad silueta fina, incomparabila.
Zguduitura e un lacas mut,
La fel cum visarea e incurabila.
Ai trecut de mult de mine,
Sa ma intorc nu mai pot.
O mana imensa ma sustine
Si-apoi inainte ma impinge..
Puternic in apele de gheata sa inot.

Sunt o piatra, o stanca fara menire,
Fara vreun rost al plasarii sale.
Sunt un munte in devenire
Al tuturor amintirilor tale.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu