sâmbătă, 9 aprilie 2011

Tot TU !


Ma plimb la apus pe plaja. Ma sfasie sunetul de valuri, zdrobite la picioarele mele, ma arunc sa le imbratisez, sa fiu egala cu marea care ma inunda pana in nucleul motivatiei mele, tu. M-a inabusit intru-totul. Desi imi doresc sa plang mi-am invocat o stare de inhibitie in dansul spre eternul unei ape agitate. Inot cat mai departe..ma las pe spate..Privesc un cer cu nori dinamici, speriati de ochii mei din care explodeaza otrava..urla sa ma intorc inapoi. Si il ascult, insa imi continui ritualul de restabilizare urmandu-mi drumul din holograma in care am depasit stadiul de om. Aici te vad, esti chiar in fata mea, inghetat, inspaimantat, nehotarat. O clipa si am ajuns direct la tine in brate. O singura secunda si te voi putea simti din nou. Dar nu o voi face..esti doar un miraj, ma uit la o plaja fantomatica, solitara, unde mai zaresti cate un turist pasind ganditor..reluand parca o intreaga viata. Asadar..ma indepartez de imaginea ta..plec in directia opusa. Plang, stau cu spatele la marea care ma asurzeste chemandu-ma tot mai insistent. Daca ar fi sa aleg intre a pasi spre eternitate launtrica, fericita, alaturi de Raiul aflat undeva in adancurile apei de la picioarele mele si regasirea ta, te-as alege intocmai pe tine, tu, care esti singura persoana ce-mi poate demonstra ca exista un trai lipsit de chin. Nu stiu unde esti, e din ce in ce mai intuneric iar eu stau desculta, cu trupul legat intr-un cearsaf alb, pe un sezlong asezat spre mal. Doi indragostiti isi zambesc unul altuia gasind ca este cel mai propice moment de a-si fotografia fericirea..alegandu-ma pe mine sa iau direct parte la ea. Ma simt precum spectatorul din fata Ultimului aratat lumii contemporane..eu, asistand la Apocalipsa a tot ce pot numi real, ma inspaimanta milioanele de gloante care vin spre mine..si nu mor. Le simt cum trec prin tot ce mi-ar lua viata teoretic.. si o iau de la capat..acelasi apus, aceeasi mare, aceeasi plaja..sezlong..eu..strigand dupa tine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu